woensdag 8 januari 2014

Deer by night!

Voor de kerstvakantie maakte ik een hert met de zeefdruk-techniek in twee kleuren zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben. Ik had het zeef nog niet schoon gemaakt want dan kan je het niet meer gebruiken en had nog in mijn gedachte een 'nacht variant' te maken. Gisteren heb ik deze gedrukt. Ik moest er even aan wennen maar eigenlijk vind ik deze kleurstelling ook wel krachtig.
 Het signeren moet ik nog even doen zoals je ziet!

Hieronder heb ik de kleuren omgedraaid in picasa, ik vind het wel wat :-)
Nu weer een nieuw zeefdruk project bedenken!!!

6 opmerkingen:

  1. Jij hebt alvast een mooi ontwerp voor een kerstkaart dit jaar. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Rianne! De kleurencombinatie is echt goed gelukt.
    Een mooi begin van het nieuwe jaar.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, de nachtvariant. Al vind ik de achterkant van de reversed-versie ook wel stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij heeft zeker wat!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen