woensdag 15 januari 2014

Smile:-)

Even wat zitten knutselen op mijn oude trouwe Dell met de bewerkingsprogramma's die ik daar voor handen heb. Sinds kort heb ik een iMac met daarop Photoshop Elements 12. Superleuk wat je er allemaal mee kan maar tot die tijd hè! Ik zal heel veel oefenen, oefenen, oefenen (pffff....) en dan ook de bewerkingen van daar met jullie gaan delen. Als ik weet hoe alles moet zal het vast héél makkelijk zijn ;-)
Hier dus nog twee varianten die op de oude computer met o.a. picasa zijn gemaakt!

Zelf vind ik de onderste het mooist, ik hou meer van wat pittige kleuren (was jullie vast nog niet opgevallen :-)). Wat vind jij er van en welke kleurstelling heeft jouw voorkeur?
Ik ben lerende dus een kritische blik wordt gewaardeerd!!!

6 opmerkingen:

  1. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de onderste. Vooral het contrast verschil tussen achtergrond en machine spreekt me daarin meer aan. Leuke foto's zo!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook de onderste, vind de vintage-look daarin heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de bovenste, alhoewel de onderste wel meer een vintage-look heeft! Maar ik hou ook erg van fris wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd hoe het frisse wit (om met Lien te spreken :)) van de bovenste camera eruit ziet met de achtergrond van de tweede foto. Want die achtergrond spreekt mij maar aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de onderste ook het mooist, die heeft een wat ouderwetser uiterlijk. Succes met je gephotoshop

    BeantwoordenVerwijderen