vrijdag 10 januari 2014

Winterfotojacht in het park

 Een tijdje geleden besloot ik mee te doen met WINTERFOTOJACHT. 15 opdrachten en 3 extra opdrachten om uit te voeren. Het zal er waarschijnlijk aan liggen dat het eigenlijk helemaal nog geen winter geweest is maar veel foto's heb ik nog niet er van geplaatst. Gelukkig heb ik nog de tijd tot 1 maart :-)
De foto hieronder maakte ik vanmiddag in het park bij ons achter, ik vraag me even af waar ik deze foto onder kan plaatsen qua opdrachten!
Mocht je denken dat de foto hieronder op de kop staat dan heb je het mis, het is reflectie in de vijver!
Hieronder zie je de foto omgedraaid!
Een beetje vriezen zou ik wel leuker vinden voor de opdrachten dus ben benieuwd wanneer koning winter gaat heersen over dit land :-)

Fijn weekend!!!

12 opmerkingen:

  1. volgende week schijnt het kouder te worden. Maar een zonnetje is toch altijd wel mooi voor foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto! Vooral de bovenste. Ben eigenlijk stiekem blij dat het nog niet al te koud is, al hoop ik ook wel op sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto, misschien bij 'herhaling' of 'lijnen' en zie ik daar niet de neus van een 'ijsbeer' uit het water piepen? ;)
    Bij mij gaat het ook nog niet hard met de foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt druk in fotoland ;-) iedereen maakt weer een ander soort foto's, dat maakt zo'n opdracht juist zo leuk. heb zelf ook al wat op m'n blog gezet, al zijn er opdrachten waar ik nog geen idee voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, prachtig! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij mag het ook graag vriezen, dan kan je inderdaad altijd prachtige foto's maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijzondere foto! Hm ja even vriezen mag, maar dan wel eventjes. (heb het niet zo op kou..;)

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor....zou inderdaad bij lijnen kunnen.
    En och, we hebben nog 2 mnd. de tijd om winter te krijgen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij een hele mooie foto voor de opdracht 'lijnen'. En je toverhazelaar foto vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al een mooie, hij zou ook onder schaduw kunnen vallen, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen