zondag 19 januari 2014

Winterfotojacht station Nijmegen!

Gisteren ochtend, station Nijmegen 08.04 uur, op weg naar Amsterdam! De schuingedrukte informatie is natuurlijk overbodig, dat vertelt de foto je wel :-). De maan en de mooie kleur blauw van de beginnende dag was de reden dat ik deze foto gemaakt heb.
Uit de hand genomen met open diafragma en ISO3200 dus wel behoorlijk wat ruis. Als je inzoomt is de foto niet echt scherp maar zeker ook niet bewogen. Omdat de lijnen voor mij qua vormgeving bepalend zijn in deze foto plaats ik het voor de opdracht lijnen!

4 opmerkingen:

  1. goeie vondst, het is zo leuk om te verschillende interpretaties te zien, je wordt er gewoon door geinspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo helder ook! Je ziet duidelijk de verschillende lagen (blijf maar kijken naar die lamp!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, inderdaad met de maan erbij. Ik vind 'm knap scherp voor uit de hand genomen hoor. Grappig is dat je de horizontale lijn echt super recht hebt, en de toren dus scheef is. Het zal wel een of ander gezichtsbedrog zijn, ik vind het soms wel moeilijk om de juiste rechte lijn aan te houden, vooral bij gebouwen.

    BeantwoordenVerwijderen