dinsdag 11 februari 2014

Happiness stamp!

Wil je meer kijkers op je blog dan is het volgens mij verstandig om je blog standaard ook in het Engels te schrijven. Ik ben daar eigenlijk een beetje te lui voor maar gebruik zo nu en dan wel Engelse woorden (vooral in de titel). 'Fabric stamping' is een bericht dat van mijn blog veel bekeken is. Het is al een hele tijd geleden dat ik het bericht schreef en zelfs nu wordt het nog wel eens bekeken. Ook de juiste zoekwoorden zijn belangrijk maar volgens mij is met name het feit dat de titel Engelstalig is de reden dat het gevonden wordt, er zijn natuurlijk veel meer Engelstalige dan Nederlandstalige zoekers. Als je dan ook nog de juiste Engelse woorden gebruikt...
Ik denk er nog even over na of ik dat ga doen, 'translate' werkt namelijk ook best aardig, maar tot die tijd gooi ik er gewoon zo af en toe een Engelstalige titel in en ging in vandaag voor de titel 'Happiness stamp', ofwel 'geluks stempel'! 

Nog even over mijn vorige berichtje; De foto met plant heb ik ondertussen toegevoegd aan het bericht :-)

1 opmerking:

  1. Wat een mooie stempel! En nog eens extra mooi als patroon!
    Groetjes, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen