maandag 10 februari 2014

Indian Happinez stamp!

Ik heb het al eens eerder geschreven maar ik hou van de sfeer en de vormgeving van Happinez. Ook de patronen die ze in de Happinez gebruiken vind ik erg mooi. Nu is er in die sfeer genoeg op het internet te vinden en zo vond ik ook het patroon van het stempeltje hieronder. De stempels die je op internet vindt zijn meestal van hout en komen volgens mij bijna allemaal uit India. En al ben ik daar zelf nog nooit geweest, onze dochter wel met haar uitwisseling in 2012 en is Sharvi (uit India) is natuurlijk bij ons geweest. Dat maakt het toch net iets meer speciaal!
Deze stempels zijn natuurlijk van gum gemaakt maar wil je even helemaal je hoofd leegmaken, een heerlijk ZEN werkje om te doen :-)
 Stempel vervolgens een heel vel vol (nog veel meer dan hier bedoel ik :-)) en maak je eigen inpakpapier!
Een tijd geleden maakte ik deze bloem, weet niet meer of ik dat al met jullie gedeeld had dus bij deze (misschien nog een keer)!




9 opmerkingen:

  1. Ha, fijn! Ik ben ook een Happinez-fan, begrijp helemaal wat je bedoelt met de sfeer. Prachtige stempel en vooral het effect van herhaling is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stempels heb je gemaakt!
    En inderdaad altijd leuk een een cadeau net iets extra's te geven door middel van een eigen stempel patroon.
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempels heb je gemaakt! Echt knap want het is een heel gepriegel. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om zelf stempels te maken, ze zijn prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen