zaterdag 1 februari 2014

Oranje tulp en nieuwe camera!

Vandaag werd mijn nieuw bestelde camera, de Nikon D5200, aan het eind van de middag bezorgd en gelukkig was ik thuis! Lekker alles rustig bekeken en het een en ander uitgeprobeerd. Er zijn qua menu gebruik best wat verschillen maar al snel had ik enigszins door hoe het werkte dus dat gaat goed komen :-)
Ondertussen was de zon al aardig aan het zakken en op zo'n bewolkte dag is er toch al weinig licht maar de camera moest natuurlijk wel even uitgeprobeerd worden. Gisteren een bosje rode tulpen gekocht (dacht ik) maar later zag ik op de verpakking staan dat het oranje waren. Daarvan even de eerste proeffoto's gemaakt en zoals je ziet ook met tekst bewerkt.
Zou ik onbewust een bosje oranje tulpen gekocht hebben in plaats van rood om mijn enthousiasme voor de nieuwe camera te uiten? Niet dat ik daar zelf in geloof hoor ;-)
De tekst op de foto heb ik hier vandaan maar dit vond ik ook wel een leuke tekst over de tulp, wellicht een keer op een andere foto van tulpen plakken!

4 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n nieuw 'speeltje' en toevallig heb ik ook net oranje tulpen gekocht gisteren! Prettig weekend nog verder... (die van ons is pas net begonnen!) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto! Leuk om weer met zo'n nieuwe camera aan de slag te gaan. De tekst over de foto's staat er ook mooi bij. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je nieuwe aanwinst. De eerste foto is alvast geslaagd.
    Ik hou van je foto's met tekst erbij. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, spannend, zo'n nieuwe camera! Veel plezier ermee (maar zo te zien is er al een goed begin).

    BeantwoordenVerwijderen