zaterdag 8 maart 2014

Delen

Sinds ik mijn nieuwe camera heb, de Nikon D5200, geniet ik alleen nog maar meer van het fotograferen. Niet dat dat niet mogelijk was met mijn vorige camera, de D3200, die maakte net zo goed prachtige foto's maar ik ben vooral zelf erg met fotografie bezig de laatste tijd. Heerlijk dat ik dat hier met jullie kan delen en sinds kort heb ik ook een foto-account op ZOOM.NL, nog meer delen dus :-)

Wat ik vooral fijn vind aan mijn nieuwe camera is het uitklapbare schermpje zodat ik met de camera dichter bij de grond kan fotograferen en ook nog kan zien wat ik doe en ik had het geluk er een gratis flitser bij te krijgen, altijd handig!

Volgende week zaterdag ga ik iets heel leuks doen, qua fotografie, ik heb er zo reuze zin in. Ik zal het in de dagen erna zeker met jullie delen.

Deze plant heb ik bij ons achter in het park gefotografeerd en vervolgens thuis flink bewerkt. Volgens mij is het een een Viburnum maar zeker weten doe ik het niet. Weet jij welke plant dit is, deel het dan met me. Dank je :-)

5 opmerkingen:

  1. Het is ook een geweldig leuke hobby
    Ik heb een canon 450 D maar ik ben nog echt een amateurtje
    Vandaag met mijn man en de buren die nog kleine kids hebben naar het bos geweest
    en een paar leuke foto`s gemaakt
    Altijd leuk
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, maar als dat een Viburnum is, kan ik je niet vertellen, want ik weet heel weinig van planten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch, zo'n hobby? En het resultaat mag er zijn hoor!
    Van plantennamen heb ik ook geen verstand, ik vind stofjes en wolletjes leuker ;-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloemen en planten lenen zich ook uitstekend voor fotografie! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, antwoord op mijn vraag ;-) fijn! De foto's zijn prachtig en goed dat je nu nog meer geniet van het fotograferen. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen