maandag 17 maart 2014

FOTO VAN DE DAG!

Toen ik vanmiddag op Facebook keek werd ik verrast met een van mijn eigen foto's, altijd een gekke gewaarwording! Een foto die ik afgelopen zaterdag tijdens de 100% MACRO-dag van Nikon en Zoom heb gemaakt is vandaag gekozen tot foto van de dag en heeft ZOOM dus op Facebook geplaatst.
Superleuk en gelijk héél véél kijkers (met verschillende meningen). Het is niet de foto die ik hieronder geplaatst heb maar de foto met de titel KIEKEBOE op mijn zoomaccount. De eerste dagen zal deze ook op de homepage van Zoom te zien zijn :-)

De foto hieronder wil ik ook nog graag met jullie delen, het is een van mijn favorieten die ik zaterdag gemaakt heb! Meer foto's vind je dus op mijn Zoomaccount!

5 opmerkingen:

  1. Leuk joh, hij is dan ook wel heel mooi!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zit hier het vind-ik-leuk-knopje? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, zowel de compositie, de kleur, het evenwicht in de foto, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen