zaterdag 15 maart 2014

LORI loves NIKON (en ikke ook ;-))

Vandaag mocht ik mee doen aan de testdag 100% MACRO van NIKON in samenwerking met fotografieblad ZOOM in de Orchideeënhoeve in Luttelgeest. Het was een perfect georganiseerde dag in de vorm van een workshop en heb ik uitgebreid de 40, 60, 85 en 105mm macrolens van NIKON kunnen testen. Deze knapperd heb ik met de 105mm macrolens vastgelegd :-)
En om maar even bij het plaatje te blijven, ik voel me wel een geluksvogel :-) Bij de aanschaf van mijn nieuwe NIKON D5200 vorige maand heb ik ook al een gratis Nikon SB-300 flitser gekregen.
Dus laat de lente maar komen blijven :-)

Binnenkort zal ik nog wat andere foto's delen die ik daar gemaakt heb.

Fijn weekend nog allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een super gave foto!!! Prachtig vastgelegd en wat een mooi beestje! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWW!! Echt te gek deze foto... Heel mooi vastgelegd Rianne. xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaw! Wat ben ik een geluksvogel dat ik zo'n mooie foto mag zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen