zondag 13 april 2014

Bloemen, bloemen, bloemen...

Nu het voorjaar op volle kracht vooruit gaat kan ik lekker met mijn nieuwe macro-lens oefenen, genoeg nieuws in de natuur te vinden! Hier een kleine update van wat ik zoal gefotografeerd heb. Wil je meer zien, kijk dan hier!
 Pulsatilla vulgaris ofwel....., wildemanskruid
 Onbekend, weet jij het?
  Onbekend, weet jij het?
 Cardamine pratensis ofwel....., pinksterbloem
Hyacinthoides non-scripta ofwel....., roze wilde hyacint
Cerastium arvense ofwel....., akkerhoornbloem

Fijne zondag nog allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's heb je gemaakt, ik hou echt van bloemetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan echt prachtig fotograferen hoor Rianne, ik zie al hele mooie kaarten :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's!!
    De eerste onbekende is denk ik een Ajuga soort, maar om het zeker te weten, zou je het blad ook even goed moeten bekijken. De tweede onbekende herken ik helaas niet.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen