vrijdag 18 april 2014

FIJN PAASWEEKEND!

Fotograferen is voor mij echt een verslaving op dit moment, zoveel moois dat de natuur laat zien. Maar om dat ook nog eens mooi vast te leggen ben ik toch wel wat foto's verder. 100 foto's en er 2 over houden is al een prachtige opbrengst. Ik kan nog veel leren hierin en iedere keer zijn er wel weer andere dingen die je graag zou willen hebben om de mogelijkheden uit te breiden. Zo heb ik laatst een nieuwe macro-lens gekocht, een hele investering maar super in het gebruik. De meeste foto's die ik de laatste tijd plaats zijn dan ook met die lens gemaakt. 
Nikon D5200 - 90mm macro - f/3.2 - 1/320s - ISO200

Met deze gele klaprozen wil ik iedereen een fijn paasweekend wensen :-)

3 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn geweldig Rianne, ik snap wel dat je verslaafd raakt door het zoeken naar het perfecte plaatje... En als je het dan vindt, een heerlijk gevoel! Prachtig plaatje weer.
    Een fijn paasweekend. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! voor jou ook een fijne pasen!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zoals je de 'haartjes' op de steeltjes kan zien zitten. Prachtige foto Rianne!
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen