zaterdag 26 april 2014

LIGHTROOM TESTEN

Sinds een aantal dagen ben ik Lightroom aan het testen, eens even kijken of me dat helpt om op mijn nieuwe computer die ik sinds de jaarwisseling heb foto's te bewerken, opslaan en te organiseren. Dat soort nieuwe dingen vind ik niet eenvoudig maar ga er vanuit dat het een kwestie van tijd is. Wie van jullie werkt er ook met Lightroom?
Op de valreep van Koningsdag plaats ik dus als test twee foto's van roze tulpen. Nou ja, een is natuurlijk maar een gedeelte er van en de ander al bijna op zijn einde :-)


3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik zou ook wel met lightroom willen leren werken maar de inloopperiode schrikt me wat af. Jouw tulpen foto's zijn echter heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga binnenkort een avondcursus lightroom doen (1 avond), ben benieuwd, je kunt er zoveel mee!

    BeantwoordenVerwijderen