donderdag 3 april 2014

Photography

Het bloggen komt er de laatste tijd niet meer zo van en eerlijk gezegd is het op blogger, naar mijn idee, ook niet meer zo druk als een tijd geleden. Herkennen jullie dat?
Ik ben de laatste tijd vooral druk met fotografie en plaats dan ook regelmatig foto's op Zoom, een website voor fotografen (van amateur tot professional). Neem gerust eens een kijkje hier!
Boven en hieronder de erythronium ofwel, hondstand. Deze lentebloeiende bolplant heeft de volksnaam 'hondstand' te danken aan de smalle langwerpige bol, die op de hoektand van een hond lijkt. (wikipedia)

Geen idee hoe dit plantje heet. Als jij het wel weet, laat het me weten :-)

10 opmerkingen:

  1. Blogger is zeker minder druk, al die andere media nemen tijd in bij iedereen. Ik blijf het leuk vinden om af en toe een praatje bij m'n plaatjes te typen, dus ik blijf bloggen :)
    Die laatste plant, volgens mijn wandelende flora a.k.a. manlief is het heermoes (en dat wil je niet in je tuin hebben :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja inderdaad minder druk op blogger. Ik heb een PIF lopen en heb nog maar 1 reaktie gekregen.... Maar ik blijf ook bloggen, ik ben beginnen bloggen als een soort naslagwerkje voor mezelf en dat is het eigenlijk nog altijd... ;)
    Super mooie foto`s heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad minder druk op blogger, zie de berichten minder frequent verschijnen. Je foto's op Zoom is prachtig, de kleuren spreken me enorm aan. Zijn ze zo genomen of heb je sommige ook bewerkt?
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat veel bloggers actief zijn (geworden) op Instagram. Ik ook, maar blijf erbij bloggen hoor. Instagram is heel leuk, met direct contact maar zou voor mij echt mijn blog niet kunnen vervangen.
    Fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! En zoals Dymphie al zegt is de onderste inderdaad Heermoes (een Equisetum soort). Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik merk ook dat het echt veel rustiger is. Er zijn veel bloggers overgegaan naar Instagram merk ik. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laatste foto: heermoes, akkerpest, kattenstaart of paardenstaart (allemaal namen voor dezelfde plant/onkruid)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaa. ook ik ben minder te vinden. ik gebruik gewoon mijn blog nog wel als mijn "visitekaartje" maar ik moet zeggen....ik heb gewoon minder tijd (twee kleine kids!)
    fijn om weer wat van je te lezen, je foto's zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Rianne!! Echt super :-) xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen