zaterdag 3 mei 2014

EXPERIMENT

'Kom op' dacht ik vanmorgen, 'ik ga ook eens out of the box'! (qua fotografie dan) En dit is het resultaat! Ik ben nog aan het nadenken of het nu ietsiepietsie 'too much' is.
Spelen met scherpte en onscherpte is erg leuk om te doen. Alles onscherp is even anders denken maar het resultaat is dan wel verrassend!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


En ik ben een beetje aan het stoeien met het watermerk. Eigenlijk wil ik het graag midden onder maar dan in een wit kader dat om de foto zit. Geloof dat dat niet in LR kan, dan moet ik een uitstapje maken naar PSE. Iemand die daar wat meer over kan vertellen?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi, beetje kunstzinnig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt zo bijna geschilderd! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem echt heel erg geslaagd hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook wel leuk.. inderdaad, precies geschilderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewaagd hoor, alles onscherp, maar wel mooi!
    Vlgs mij kan je in LR geen kaders maken, dus zal het met het watermerk ook niet lukken, maar ik weet het niet 100% zeker.

    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen