maandag 23 juni 2014

DIGITALIS

Best een uitdaging om de Digitalis close-up mooi op de foto te krijgen, zeker als het waait. Prachtig van kleur vind ik deze.
Knal in de zon, geen paraplu en ook geen assistentie bij me dus doen met wat er is en later een beetje bewerken natuurlijk.
Een kijkje binnenin, bijzonder hoe de stippels verborgen zijn in de bloem en je dus normaal alleen een klein beetje op het uiteinde ziet.
Wederom een foto-blogje. Voor alle liefhebbers van andere creatieve bezigheden, daar gaat zeker ook weer wat van komen maar dit is waar ik op dit moment vooral mee bezig ben. Aanstaande donderdag heb ik een bijzonder foto-dagje voor mezelf ingepland, ik heb er reuze zin in maar daar binnenkort meer over, ik ga er zeker verslag van doen :-)

















3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, waarbij me opvalt dat ook over de achtergrond goed is nagedacht.

    Gr. René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De derde foto vind ik erg mooi door de uitsnede en je de prachtige binnenzijde ziet van de bloemkolkjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi!
    Dit is echt mijn lievelingsbloem. Wat fijn dat ik ze nu zo eens rustig van zo kort bij kan bekijken.
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen