maandag 30 juni 2014

MUSEUMFOTOGRAFIE DEEL3

En het laatste deel van museumfotografie van afgelopen zaterdag is deel 3. Natuurlijk kan je deel 1 en deel 2 (met de foto's van foto's) gewoon nog even nalezen!

Naast al het kunstwerk kan je ook de mensen in het museum vastleggen dus ook daar ging ik afgelopen zaterdag mee aan de slag na de ZOOM-party. Ik de entreehal kon je mooi van bovenaf naar beneden fotograferen, grote kans dat niemand je in de gaten heeft ;-)

De meester fotograaf, Jimmy Nelson, signeert zijn boek 'Before they pass away'.
En als je niet gelijk het museum verlaat kan je er maar het best even bij gaan zitten, ik geloof dat het boek 5,5 kilo weegt!

Of gewoon vast even genieten..... Tja, dat boek had ik ook wel mee naar huis willen nemen, zo prachtig, maar 128 euro was me net iets te veel (maar is het vast en zeker waard).
En toen viel mijn oog op deze moeder die haar dochtertje mee helpt naar boven te komen en het oudere meisje dat een beetje ongeduldig op en neer loopt op het fraaie lijnenspel van de trap!




























Al deze foto's zijn ook gemaakt met de 50mm lens.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ik heb je artikelen 1, 2 en 3 bekeken en bewonderd! Je fotografeert echt heel goed, logisch dat je voor zo'n tentoonstelling was uitgenodigd ;-)
    Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Heb je ze in zwart wit gefotografeerd of later aangepast?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-) Ik fotografeer in RAW dus dan is alles gewoon in kleur. Later dus aangepast in Lightroom.

      Verwijderen