zondag 13 juli 2014

VIERDAAGSEFEESTEN deel 1

Als echte Nijmeegse heb ik nog nooit de vierdaagse gelopen en ik kan je zeggen, dat gaat ook niet gebeuren. Aanstaande dinsdag gaan de lopers weer van start maar naast het 4 dagen wandelen is het 7 dagen feest in Nijmegen en als Nijmegenaar is dat voor velen iets dat je toch eigenlijk niet wil missen. Een bijzondere week met zoveel mensen van over de hele wereld bij ons in de stad.
Gisteren was de eerste dag en zoals beloofd heb ik ook foto's gemaakt. Het is niet specifiek mijn doel om de feesten weer te geven maar vooral om lekker foto's te maken van wat mijn aandacht trekt en ook te oefenen met mijn nieuwe Lensbaby waarover ik hier al vertelde. Naast de Edge 80 heb ik ook een Sweet 35 optic, daar zijn onderstaande foto's mee gemaakt.



 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne,
    Prachtige foto's weer. Net als jij zal ik nooit de 4-daagse lopen, maar ik heb wel respect voor de duizenden wandelaars die dat wel doen. Als tiener ging ik graag naar de wandelaars kijken en met name de 'knappe soldaten' ;-) een geweldig feest. Wens je een goede week en ik ben benieuwd naar je foto's.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zal de 4-daagse aan me voorbij laten gaan :-)
    Maar je foto's zijn weer zeer om aan te zien. Die lens geeft wel een grappig effect. Bij je serie in zwart-wit moest ik even wennen, maar die hierboven zijn mooi. Veel succes deze week met je serie. Ik blijf kijken!

    En oja, bedankt voor de tip van het synchroonkijken! Ik deed mee!

    BeantwoordenVerwijderen