maandag 14 juli 2014

VIERDAAGSEFEESTEN deel 2

Vanmiddag even met mijn camera een uurtje naar de Wedren (plein waar vierdaagselopers hun startbewijs kunnen ophalen) geweest om te fotograferende mensen te fotograferen en vooral hun camera in beeld te krijgen. Ik vond het wel een goed idee om een thema te kiezen en me zo in de beperkte tijd die ik had te kunnen focussen.

Dus fotografeerde ik vrolijke selfie makers.....
Tablet fotografen.....
De fotograaf van 'de Spits' die een veel grotere camera had dan ik.....
Vroeg ik me hier vooral af wie ze nu eigenlijk ging fotograferen.....
Snapte ik het hier wel al was ik een ietsiepietsie te laat ;-)
Zijn er ook altijd fotografen die de vierdaagse gaan lopen waar ik dan bijzonder veel bewondering voor heb.....
Fotografen die heel veel plaatjes achter elkaar fotograferen, dat noem je filmen.....
En een echte vierdaagse fotograaf die hier de gezelligheid vast legt.....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen