donderdag 3 juli 2014

ZEEFDRUKKEN

Sinds afgelopen april was ik tijdelijk gestopt met zeefdrukken, even geen inspiratie. Door alle veranderingen op de Vrije Academie (De Lindenberg) hier in Nijmegen het was nog even de vraag of de cursus zeefdrukken en de mogelijkheid om vrij te werken in het nieuwe (school)jaar wel weer zou starten maar er is goed nieuws! Ik moet het formulier nog even wegbrengen maar volgend jaar ga ik weer verder!
Ik wil fotografie gaan combineren met zeefdrukken en dus een zelf gemaakte foto gaan uitwerken, ik heb nog even de tijd om er over na te denken :-)

Het hert dat ik vorig jaar maakte kan je in de nacht-variant hier nog zien maar omdat sommige blogberichten verwijderd zijn (domme actie van mij om de foto's weg te gooien) hier nog de zeefdruk van het boeddha beeld dat wij in 2011 uit Indonesië hebben meegenomen en van het engeltje dat ik van mijn moeder heb bewaard. Uiteraard ook eerst gefotografeerd en bewerkt om tot dit beeld te komen.

Woon je in (de buurt van) Nijmegen en lijkt het je ook wat, kijk dan eens op de site van de Vrije Academie!

1 opmerking: