donderdag 11 september 2014

EDEN en IVEN

Kinderen fotograferen is uitdagend maar boven dat vooral heel erg leuk om te doen. Gisteren ging ik naar Arnhem waar ik EDEN van bijna 3 en haar broertje IVEN van 9 maanden mocht fotograferen. Wat een heerlijk gezellig en eigenwijze dame die EDEN, ze was echt niet van plan om er even voor te gaan staan maar ik had de tijd en dan zie je altijd wel een mooi moment. IVEN was een makkelijk model, zat al lekker stevig op de grond maar ging er nog net niet vandoor, zo'n schattig mannetje, daar bleef ik plaatjes van schieten :-)






Dank je Marloe, wat een heerlijke kinderen hebben jullie!


Liefs, Rianne





























Meer weten over een fotoshoot?
Kijk dan hier!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze serie echt heel mooi mam (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Leuk dat je af en toe zulke mooie kinderen mag 'lenen'!

    BeantwoordenVerwijderen