vrijdag 5 september 2014

JOY en IVY

Het oproepje op Facebook, waarover ik gisteren vertelde, bracht mij ook in contact met Bianca, de moeder van twee prachtige meiden. JOY van 2 (vol heerlijke energie en zat dan ook geen moment stil, voor mij als fotograaf een echte uitdaging, gelukkig is de tijd van de fotorolletjes voorbij :-)), en haar 9 weken oude zusje IVY (prachtig baby roze en zo lief,....) en ik mocht ze afgelopen dinsdag fotograferen.
Wat een schattig  dametje die IVY maar slapen was er niet bij of toch.....


De foto's van JOY vind ik in het zwart wit prachtig, die eigenwijze pretogen, daar blijf je toch naar kijken.....




De uitdaging om ze samen op de foto te krijgen was de grootste, poseren was er voor JOY niet bij maar het vragen naar een kusje voor haar zusje leverde toch nog dit schattige beeld op.

Bianca, en natuurlijk ook je gastvrije ouders, ik vond het geweldig dat ik JOY en IVY op de foto mocht zetten, ik heb er van genoten!

Liefs, Rianne

(Het leuke roze gehaakte bloempje in het mandje bij IVY kreeg ik eens van Ellen van het blog Ellebel)


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's weer! En leuk dat je mijn blog ook even noemt :-). Dankjewel!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Rianne, wat kun je prachtig fotograferen!! Het zijn hele sprekende foto's geworden. Heel mooi.
    Als je nog eens een bloemetje oid nodig hebt voor een foto, ik haak er graag 1 of meerdere voor je.

    Liefs, Miriam
    't Bezige Bijtje (terug van weggeweest;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom ontzettend mooie foto's en wat je de meisjes goed getroffen.
    Het is denk ik extra moeilijk om kinderen te fotograferen, maar het gaat je heel goed af ;-)
    Top!

    BeantwoordenVerwijderen