donderdag 4 september 2014

SCHATTIG!

Zo leuk, gisteren mocht ik de 8 dagen oude baby RAF fotograferen en zijn grote broer, de 4 jarige PIM. In mijn directe omgeving zijn geen baby's op dit moment (tja, als je eigen kinderen 16 en 19 zijn dan ben je er even uit) dus deed ik een oproepje op Facebook, best spannend maar de volgende dag had ik al een berichtje van Sandy, de moeder van dit knappe stel en een paar dagen later spraken we af.....



Ik fotografeerde vooral met mijn 50mm lens, lichtsterk wat natuurlijk goed is voor binnen fotografie. Helaas miste ik daardoor wat ruimte wat het moeilijk maakte Raf er helemaal op te krijgen.
(Haha, je voelt het natuurlijk al, er staat een lichtsterke groothoek op mijn verlanglijstje :-))
Met zulke knappe mannen is het natuurlijk niet moeilijk om mooie foto's te maken, dank je Sandy dat ik bij jullie mocht komen :-)

De stoere riddermutsen had mama Sandy op IENIMINIMUTS besteld, RAF stond er ook al mee op het geboortekaartje!

Liefs, Rianne

4 opmerkingen:

  1. Stoer dat je dit gedaan hebt hoor! En met mooi resultaat!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om via Facebook zulke knappe modellen te vinden ;-) en dan de foto's in één woord geweldig! Ben je niet stiekem 'proffotografe'?

    BeantwoordenVerwijderen