zaterdag 6 december 2014

FEEST VAN LICHT - deel 1

Vanmiddag ging ik naar het Museumpark Orientalis (Heilig landstichting) de opening van het 'FEEST VAN LICHT' te fotograferen. Tien burgemeesters uit de regio vormde samen de levende kerststal. Samen met een grote schapenkudde trokken ze door het park, een prachtig gezicht.

Tot en met 4 januari 2015 zijn er allemaal leuke activiteiten in het museumpark, kijk maar eens op hun website. Ik ga zeker nog eens een keer fotograferen, ik heb een passepartout genomen zodat ik tot het eind kan gaan wanneer ik zin heb :-)

Een paar foto's van vanmiddag,....








HIER om naar de bestelpagina op mij website te gaan.
In het weekend en in de kerstvakantie zijn ze tot 21.00 uur geopend en er is een heel uitgebreid programma met elke dag weer andere activiteiten. Hier kan je het programma bekijken.



















Deze foto's zijn ook (zonder naam) beschikbaar om te bestellen of te downloaden, klik HIER om naar de bestel pagina te gaan.

1 opmerking:

  1. Wat leuk!! Jammer dat ik het gemist heb. Wij gaan wel eens 'kindje zoeken'bij de cenakelkerk. Ik weet niet of je dat kent maar wordt 1 keer per jaar georganiseerd. Heel erg leuk, vooral voor kinderen. Onze zoon heeft wel eens voor kindje jezus gespeeld. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen